Marketing mix

Bepaal uw marketingmix

Als de lokale behoefte in kaart is gebracht gaan we kijken welke marketingkanalen daar het best bij passen. Bij het kiezen van de juiste mix van marketingkanalen kijken we naar uw doelstelling en de relevante factoren uit de marktanalyse. De marketingmix zal altijd bestaan uit kanalen die elkaar aanvullen en versterken om het effect te maximaliseren.
We kunnen hierbij gebruik maken van 9 verschillende kanalen:
• Demobussen, de flexibel inzetbare verkooppunten
• Evenementen, zichtbaarheid creëren op bestaande of zelf georganiseerde evenementen
• Personeel, ons team van ervaren salesmedewerkers kan op diverse manieren worden ingezet
• Thuisbezoek, onze tweetrapsraket maakt van de traditionele deur-tot-deur verkoop een uiterst effectief saleskanaal
• Drukwerkverspreiding, wij kunnen de vormgeving en verspreiding van het drukwerk voor u uit handen nemen
• High Traffic, met onze stands zijn we snel en flexibel in te zetten op drukbezochte locaties